Awarie i remonty
Sądeckie Wodociagi
(18) 443-86-43
Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas
994
pogotowie wodociągowe

e-BOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) jest serwisem internetowym dedykowanym Klientom spółki Sądeckie Wodociągi. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom Klienci zyskują szybki i łatwy dostęp do informacji na temat rozliczeń wody, płatności, danych klienta i usług oraz faktur elektronicznych.
Aby uruchomić usługę można przyjść do siedziby przedsiębiorstwa (ul. Wincentego Pola 22 w Nowym Sączu Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 2 lub 3) lub uruchomić usługę przez internetową rejestrację - strona logowania.


1. Korzyści dla użytkownika systemu e-BOK:
  • oszczędność czasu i wygodę obsługi
  • możliwość podawania stanu wodomierza
  • wgląd w historię odczytów wodomierza oraz alarmów z nakładki radiowej (np. wyciek wody)
  • można porównywać wykresy zużycia wody
  • łatwy dostęp do faktur, salda i rozrachunków
  • pełna kontrola nad wydatkami
  • sprawdzanie historii wpłat
  • łatwiejsze przelewy za faktury
  • wgląd w swoje dane, zawarte umowy
  • wygodny kontakt  z Wodociągami za pomocą komunikatora
2.  Jak założyć konto w e-BOK?
  • Wejdź na stronę internetową https://ebok.swns.pl,
  • Kliknij przycisk "Rejestracja",
  • Podaj w formularzu zgłoszeniowym: identyfikator (numer Klienta), dane Klienta, numer (otrzymanej) faktury, adres e-mail oraz numer telefonu,
  • Zapoznaj się z treścią Regulaminu e-BOK ,
  • Kliknij "Akceptuję regulamin ",
  • Przepisz słownie kod z obrazka i kliknij "Wyślij",
  • na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji konta oraz e-mail z danymi do logowania,
  • w przypadku nie otrzymania e-maila potwierdzającego proszę sprawdzac skrzynkę SPAM,
  • Konto e-Bok będzie aktywne po synchronizacji systemu w ciągu 2-ch dni po rejestracji.


        PAMIĘTAJ!                  Konto e-Bok będzie aktywne po synchronizacji systemu w ciągu 2-ch dni po rejestracji.
                                             Wyrażając zgodę na e-BOK, Klient rezygnuje z otrzymywania faktur papierowych.





3. Dzięki dostępowi do konta e-BOK będziesz mógł wygodnie zapłacić  fakturę dzięki  e-płatności.
Sądeckie Wodociągi Sp.z o.o.  informuje,  że   do  e-faktur dodano możliwość skorzystania z szybkiej płatności w systemie BlueMedia. System BlueMedia oferuje sposób płatności za e-faktury bez konieczności wpisywania danych do przelewu. Ta nowoczesna forma płatności obejmuje zaledwie kilka kroków:
  • Zaloguj się na swoje konto w e-BOK;
  • Wybierz zakładkę „Faktury i zapłaty”;
  • Wybierz fakturę, którą chcesz opłacić i kliknij w ikonę „Zapłać";
  • Po zaakceptowaniu Regulaminu świadczenia usługi płatniczej w Systemie e-Płatności zostaniesz przekierowany na stroną operatora płatności, gdzie będziesz mógł bezpiecznie dokonać zapłaty wskazanej kwoty, wybierając swój bank;
  • Dane do przelewu zostaną wypełnione automatycznie;
  • Po wykonaniu przelewu otrzymasz informację o statusie transakcji, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem płatności.
Klientów zainteresowanych dokonywaniem płatności w powyższym systemie prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem świadczenia usługi płatniczej w Systemie e-Płatności
Za realizację usługi szybkiej płatności w systemie BlueMedia odpowiada firma realizująca przelew.
Sądeckie Wodociągi Sp.z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności w tym zakresie.


Jeżeli Klient nie chce skorzystać z płatności w systemie BlueMedia nadal może dokonywać płatności  w formie standardowego przelewu bankowego, lub zrealizować płatność gotówką w kasie Spółki.


Strona logowania

Wniosek o utworzenie konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK)-pobierz

Regulamin korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK)-pobierz

 

 
Dodaj na Wykop Dodaj na Blip Dodaj na Flaker Dodaj na Facebook
- A A A +
DrukujDrukuj
E-mailE-mail
Wróć ...

Awarie i remonty

.
Facebook