Awarie i remonty
Sądeckie Wodociagi
(18) 443-86-43
Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas
994
pogotowie wodociągowe
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) jest serwisem internetowym dedykowanym Klientom spółki Sądeckie Wodociągi. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom Klienci zyskują szybki i łatwy dostęp do informacji na temat rozliczeń wody, płatności, danych klienta i usług oraz faktur elektronicznych.
Usługa e-faktury jest uruchamiana na wniosek Klienta, który trzeba złożyć w siedzibie Spółki Sądeckie Wodociągi, przy ulicy Wincentego Pola 22 w Nowym Sączu (Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 2 lub 3) lub przesłać wypełniony formularz poprzez e-mail na adres ibok@swns.pl
W trosce o Państwa bezpieczeństwo informujemy, że nasi pracownicy, dokonujący odczytów wodomierzy, kontroli instalacji lub robót montażowych na przyłączach, posiadają legitymacje służbowe oraz upoważnienia zatwierdzone przez Zarząd Spółki Sądeckie Wodociągi.

Cennik usług -  zobacz

Taryfa (obowiązuje od 28 maja 2018r.) na terenie objętym działaniem Spółki - pobierz lub zobacz




 

 

 

 

 0 [5] 10  15  20  25

Awarie i remonty

.
Facebook