Awarie i remonty
Sądeckie Wodociagi
(18) 443-86-43
Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas
994
pogotowie wodociągowe

Ułatwienie dla Klientów: Uruchomiliśmy e-fakturę

Klienci już mogą korzystać z nowego sposobu płatności wprowadzonego przez Spółkę Sądeckie Wodociągi. Elektroniczna faktura to kolejne z rozwiązań, które ma usprawnić kontakt z przedsiębiorstwem.
Usługa e-faktury jest uruchamiana na wniosek Klienta, który trzeba złożyć w siedzibie Spółki Sądeckie Wodociągi, przy ulicy Wincentego Pola 22 w Nowym Sączu (Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 2 lub 3).
– Zachęcamy do korzystania z tego wygodnego i bezpiecznego rozwiązania. Taka forma kontaktu z Klientem ma wiele zalet. Skraca czas oczekiwania na rachunki, umożliwia szybki dostęp do faktury w każdej chwili – mówi Grzegorz Górka, kierownik działu sprzedaży Spółki Sądeckie Wodociągi.

Wyrażając zgodę na przesłanie e-faktury, Klient rezygnuje z otrzymywania rachunków papierowych. Przyczynia się tym samym do ochrony środowiska naturalnego.

Sądeckie przedsiębiorstwo pracuje nad zmianami, które mają poszerzyć możliwości kontaktu z Klientem. W tym roku ma zostać uruchomiona platforma e-BOK. W ramach tego rozwiązania mieszkańcy będą mieć dostęp do faktur, rozrachunków, danych dotyczących zawartej z firmą umowy. Będą też mogli elektronicznie podawać odczyty.















 
Dodaj na Wykop Dodaj na Blip Dodaj na Flaker Dodaj na Facebook
- A A A +
DrukujDrukuj
E-mailE-mail
Wróć ...

Newsletter