Awarie i remonty
Sądeckie Wodociagi
(18) 443-86-43
Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas
994
pogotowie wodociągowe

Piątek, 26 Lipiec, 2019

Zamiast kwartalnie - płać miesięcznie!

To już możliwe. Wystarczy, że przejdziesz na e-fakturę Sądeckich Wodociągów. Specjalnie dla naszych Klientów uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-bok). To łatwe i wygodne rozwiązanie, na pewno bardziej przyjazne dla domowego budżetu. 

– Usługa ta daje możliwość podzielenia dotychczasowej faktury na trzy. Regularne, ale częstsze płatności mniej obciążają domowy budżet – mówi Grzegorz Górka, kierownik działu sprzedaży Sądeckich Wodociągów. 


Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje

e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana). Następnie wybrać opcję miesięcznych rozliczeń w zakładce sprawy. 


Korzystając z e-boka zyskujesz m.in.:

  • szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
  • bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
  • powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).

Z e-boka korzysta już ponad 1400 osób. Zapisz się i Ty. 


Dodatkowe informacje pod numerami telefonów (18) 41 41 228 lub (18) 41 41 216. 


*Mieszkańcy spółdzielni, wspólnot czy STBSu rozliczani są miesięcznie przez administratora budynków. Administratorzy w większości korzystają z ekologicznego rozliczania, jakim jest e-bok. 

 




Dodaj na Wykop Dodaj na Blip Dodaj na Flaker Dodaj na Facebook
- A A A +
DrukujDrukuj
E-mailE-mail
Wróć ...

Awarie i remonty

.
Facebook