Strona Konferencji Infrastruktura Krytyczna Miast
Biuletyn Informacji Publicznej spółki Sądeckie Wodociągi
994
Pogotowie
wodociągowe
(18) 443-86-43

Aktualności

Zamiast kwartalnie - płać miesięcznie!

To już możliwe. Wystarczy, że przejdziesz na e-fakturę Sądeckich Wodociągów. Specjalnie dla naszych Klientów uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK). To łatwe i wygodne rozwiązanie, na pewno bardziej przyjazne dla domowego budżetu.   

– „Usługa ta daje możliwość podzielenia dotychczasowej faktury na trzy. Regularne, ale częstsze płatności mniej obciążają domowy budżet”– mówi Grzegorz Górka, kierownik działu sprzedaży Sądeckich Wodociągów. 

Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-BOK i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana). Następnie wybrać opcję miesięcznych rozliczeń w zakładce sprawy. 

Korzystając z e-boka zyskujesz m.in.:

  • szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
  • bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
  • powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).

Z e-boka korzysta już ponad 1400 osób. Zapisz się i Ty. 

Dodatkowe informacje pod numerami telefonów 18 41 41 228 lub 18 41 41 216. 

*Mieszkańcy spółdzielni, wspólnot czy STBSu rozliczani są miesięcznie przez administratora budynków. Administratorzy w większości korzystają z ekologicznego rozliczania, jakim jest e-bok. 

 



 

Logo Sądeckie Wodociągi. 

 

 

Naszą misją jest skupiać uwagę na działaniach na rzecz sądeczan i sądeczanek. Naszymi codziennymi działaniami wspieramy obszary zrównoważonego rozwoju Nowego Sącza i okolic.

Otwórz: Sądeckie Wodociągi działania CSR

Historyczne zdjęcia sądeckich wodociągów, zobacz jak wyglądała budowa rurociągów i zakładu pomp.

Otwórz: Historia sądeckich wodociągów
Fundusze Unijne  RP Małopolska
Awarie i remonty