Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?
Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana).
Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:
Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem.
W lutym Sądeckie Wodociągi uruchomiły także usługę m-BOK. To odpowiednik aplikacji e-BOK na smartfony. Aplikację na telefon można pobrać ze strony e-BOK przedsiębiorstwa.
Spis telefonów
Dział sprzedaży | 18 4141215, 18 4141216, 184141217, 184141248, 184141228 |
Komórka ds. kontroli | 18 4141246 |
Zakład sieci wod.-kan. | 18 4141236, 18 4141237, 184141373 |
Monitoring | 18 4141240, 18 4141241 |
Dział inwestycji i remontów | 18 4141250, 18 4141247 |
Dział środków produkcji | 18 4141223, 18 4141238 |
Dział uzgodnień dokumentacji | 18 4141243 |
Laboratorium | 18 4141229, 18 4141249 |
Windykacja | 18 4141226 |