W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa Sądeckie Wodociągi zdecydowały od 13 marca (piątek) do odwołania ograniczyć bezpośredni kontakt z klientem. Klienci nie będą mogli wejść do budynków przedsiębiorstwa, a dokumentacja będzie przyjmowana przez pracowników przy wejściu głównym od ul. Wincentego Pola.
Wszystkie działy przedsiębiorstwa realizują swoje zadania w sposób nieprzerwany. Klienci mogą być spokojni o dostawy wody oraz odbiór ścieków, jak również w zakresie prac związanych z bieżącym usuwaniem awarii. |
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego część pracowników zostanie oddelegowana do telepracy.
Apelujemy o ograniczenie do minimum kontaktów bezpośrednich z przedsiębiorstwem lub przejście na wygodne i bezpieczne rozwiązanie, czyli kontakt elektroniczny i telefoniczny.
Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?
Wystarczy wejść na stronę www.swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana).
Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.: elektroniczne płatności, bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody, powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu). Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem. W lutym 2020 r. Sądeckie Wodociągi uruchomiły także usługę m-BOK. To odpowiednik aplikacji e-BOK na smartfony. Aplikację na telefon można pobrać ze strony e-BOK przedsiębiorstwa.
Spis telefonów
Dział sprzedaży | 18 4141215, 18 4141216, 184141217, 184141248, 184141228 |
Komórka ds. kontroli | 18 4141246 |
Zakład sieci wod.-kan. | 18 4141236, 18 4141237 |
Monitoring | 18 4141240, 18 4141241 |
Dział inwestycji i remontów | 18 4141250, 18 4141247 |
Dział środków produkcji | 18 4141223, 18 4141238 |
Dział uzgodnień dokumentacji | 18 4141243 |
Laboratorium | 18 4141229, 18 4141249 |
Windykacja | 18 4141226 |
Sądeckie Wodociągi zachęcają do kontaktu telefonicznego od godz. 7:00 do 15:00. Monitoring jest czynny całodobowo. Z usługi e-BOK można korzystać przez całą dobę.
Spółka informuje jednocześnie, że Klienci Sądeckich Wodociągów mogą czuć się bezpiecznie. Woda dostarczana przez spółkę do domów i mieszkań jest najwyższej jakości. Jednocześnie informujemy, że Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) potwierdza, że nie ma zagrożenia dla systemów wodociągowych jako formy rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Woda dostarczana mieszkańcom Nowego Sącza oraz gmin: Korzenna, Stary Sącz oraz Nawojowa, a także częściowo mieszkańcom gmin: Chełmiec, Grybów i Łącko spełnia wszystkie wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, jest w pełni bezpieczna dla zdrowia.