Strona Konferencji Infrastruktura Krytyczna Miast
Biuletyn Informacji Publicznej spółki Sądeckie Wodociągi
994
Pogotowie
wodociągowe
(18) 443-86-43

Aktualności

Ograniczenia w kontakcie bezpośrednim z klientem

Sądeckie Wodociągi ze względu na rosnące zagrożenie epidemią koronawirusa zdecydowały ograniczyć kontakt bezpośredni z klientem. – Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest najważniejsze – podkreśla Tadeusz Frączek, prezes zarządu spółki.

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa Sądeckie Wodociągi zdecydowały od 13 marca (piątek) do odwołania ograniczyć bezpośredni kontakt z klientem. Klienci nie będą mogli wejść do budynków przedsiębiorstwa, a dokumentacja będzie przyjmowana przez pracowników przy wejściu głównym od ul. Wincentego Pola.
 

Wszystkie działy przedsiębiorstwa realizują swoje zadania w sposób nieprzerwany. Klienci mogą być spokojni o dostawy wody oraz odbiór ścieków, jak również w zakresie prac związanych z bieżącym usuwaniem awarii.


Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego część pracowników zostanie oddelegowana do telepracy.

Apelujemy o ograniczenie do minimum kontaktów bezpośrednich z przedsiębiorstwem lub przejście na wygodne i bezpieczne rozwiązanie, czyli kontakt elektroniczny i telefoniczny.

Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?

Wystarczy wejść na stronę www.swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana).
Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.: elektroniczne płatności, bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody, powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu). Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem. W lutym 2020 r. Sądeckie Wodociągi uruchomiły także usługę m-BOK. To odpowiednik aplikacji e-BOK na smartfony. Aplikację na telefon można pobrać ze strony e-BOK przedsiębiorstwa.

Spis telefonów
 

 Dział sprzedaży18 4141215, 18 4141216, 184141217,  184141248, 184141228
 Komórka ds. kontroli18 4141246
 Zakład sieci wod.-kan.18 4141236, 18 4141237
 Monitoring18 4141240, 18 4141241
 Dział inwestycji i remontów18 4141250, 18 4141247
 Dział środków produkcji18 4141223, 18 4141238
 Dział uzgodnień dokumentacji18 4141243
 Laboratorium18 4141229, 18 4141249
Windykacja18 4141226


Sądeckie Wodociągi zachęcają do kontaktu telefonicznego od godz. 7:00 do 15:00. Monitoring jest czynny całodobowo. Z usługi e-BOK można korzystać przez całą dobę.

Spółka informuje jednocześnie, że Klienci Sądeckich Wodociągów mogą czuć się bezpiecznie. Woda dostarczana przez spółkę do domów i mieszkań jest najwyższej jakości. Jednocześnie informujemy, że Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) potwierdza, że nie ma zagrożenia dla systemów wodociągowych jako formy rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Woda dostarczana mieszkańcom Nowego Sącza oraz gmin: Korzenna, Stary Sącz oraz Nawojowa, a także częściowo mieszkańcom gmin: Chełmiec, Grybów i Łącko spełnia wszystkie wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, jest w pełni bezpieczna dla zdrowia.
 

Siedziba Spółki

Naszą misją jest skupiać uwagę na działaniach na rzecz sądeczan i sądeczanek. Naszymi codziennymi działaniami wspieramy obszary zrównoważonego rozwoju Nowego Sącza i okolic.

Otwórz: Sądeckie Wodociągi działania CSR

Historyczne zdjęcia sądeckich wodociągów, zobacz jak wyglądała budowa rurociągów i zakładu pomp.

Otwórz: Historia sądeckich wodociągów
Fundusze Unijne  RP Małopolska
Awarie i remonty